søndag 23. oktober 2016

Sophie Elises blogginnlegg som politiet ba henne slette

Jeg synes dette er så bra skrevet at jeg gjengir hvert ett ord!

«OM HUN FØRST VELGER Å SUGE PIKK SÅ ER DET HENNES EGEN FEIL

Jeg vet ikke hva jeg skal si lengre. Jeg er sliten og lei av dette styret, og jeg blir så oppgitt for det føles som å diskutere med en vegg.

Nå får jeg trusler en gang hvert tiende minutt på innboks fordi jeg tydeligvis har gjort slik at Mannegruppa Ottar (heretter kalt MGO) ikke får donere penger til krefsaken. Det har jeg så klart ikke gjort! Jeg har ikke vært i kontakt med kreftforeningen en eneste gang, så dette skyldes ikke meg. Men det kan tenke seg til at det skyldes at flere av kommentarene på donasjonssiden lyder som følger: «kreft suger like mye som Sophie Elise», «Mer kuk til bloggerne», «Små mus blir fort store mus en gang» - det har kanskje ikke falt noen inn at SLIKE holdninger gjør at man ikke får donere penger, fordi en seriøs organisasjon ikke vil assosieres med slike meninger?

Jeg er 100% prosent klar over at gruppa i utgangspunktet er ment for humor. Jeg er også 100% klar over at ikke alle medlemmene der er kjipe mennesker. Men dessverre er det ofte kjipe mennesker som skriker høyest. Dessverre er det ikke alle som tåler at vi kvinner kommer oss ut av kjøkkenet en gang i blant og rekker opp hånda i timen. Dessverre er det ikke alle som tåler at kvinner også har en stemme i samfunnet.

Still deg selv et spørsmål, som mann, og eventuelt enig i holdningene som har blitt spredt i MGO: Om du hadde en datter som hadde sex med kjæresten sin som hun elsket og stolte på, og han filmet dette og postet det over hele internett.. Ville du da ha skrevet ut "jaja om hun først velger å suge pikk så er det hennes egen feil?". For det er slike holdninger jeg blir møtt med.

Ja, jeg kler meg kanskje som den største hora i denne verden, jeg er kanskje en idiot, jeg har kanskje vært så uheldig å suge feil pikk slik at bilder av meg ble spredt på nettet, jeg har kanskje ikke utdannelse og jeg har kanskje ikke helt rent mel i posen, jeg heller.

Men uansett hvor horete, idotisk, knulledukke, fitte og hva faen jeg nå enn er, så er jeg i det minste oppegående nok til å forstå følgende- om det er så viktig å donere penger så er det absolutt ikke slik at løpet er kjørt! Hele MGO kan gi penger, en og en, PRIVAT! Hele landet kan faktisk gi penger! Der, problemet er løst! Det kan man gjøre her.

Det er helt SYKT at barnekreft skal bli dratt inn i dette, og jeg blir kvalm, sliten og lei meg. Det er så fucked up at det er noe jeg skal måtte ha på samvittigheten! Jeg har blitt hengt ut på MGO (av ENKELTE medlemmer, ikke alle, men svært mange!) siden Januar i år. Jeg har grått, jeg har vært redd, jeg har fått trusler, det har blitt lagt ut seksuelle bilder av meg, nedverdigende kommentarer, jeg har blitt truet på livet igjen, jeg anmeldte uten at noe skjedde, jeg ble hengt ut med jevne mellomrom i 10 måneder (!!!) før jeg selv tok til motsvar og la ut et par navn. Da ble jeg truet, igjen, og igjen, og igjen, og igjen. Nå er jeg så hatet i den gruppa at de prøver å starte et "kupp" mot at jeg skal vinne årets blogger, og i TILLEGG får jeg nå skylden for barnekreft-saken. Hvorfor skal en gruppe hvor medlemmer truer 13-åringer og skylder på et par øl, spøker med incest og legger ut adressen min slik at folk kan true meg få noe som helst slags støtte?

Man kan ikke kjøpe seg god samvittighet. Punktum.»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3