fredag 4. november 2016

Natten...


Natten er til
ikke bare for glemselens ro.
Den er til
for din tro
og din tankes flakkende ild.

Natten her
er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!
Ikke sov!

Natten er til for den som
våker og ser.
Det er om natten at livet skaper
og allting skjer,
men søvnen er dødens
efteraper.

Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

André Bjerke


Livet måles ikke i hvor suksessfulle vi er...eller popularitet...livet måles i kjærligheten til livet selv, og de små øyeblikkene som tar pusten fra oss!

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle føle slik jeg føler nå. Jeg har aldri kjent på sorg i denne målestokk før. Jeg visste ikke at det kunne gjøre så vondt! Sannheten er, jeg tror ikke jeg noen sinne har hatt en venn som har stått meg SÅ nær som du gjorde...og jeg var ikke engang klar over hvor mye jeg hadde trykket deg til mitt hjerte før du reiste i fra oss på den reisen ingen kommer tilbake ifra...livets berg og dalbane...

Jeg savner deg...og vil alltid savne deg...



Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3