mandag 7. november 2016

Foreningen for hjertesyke barn

Jeg har i dag forsøkt og starte en "go fund me"-konto. Jeg aner ikke helt hvordan det fungerer, men har lagt inn ett kontonummer og full pakke. Jeg ønsker og donere penger i min venninnes navn til Foreningen for hjertesyke barn. Jeg føler at jeg har lyst og gjøre noe fint for og hedre hennes minne. Hun var hjertesyk selv og døde så alt for ung, og jeg vet at hun elsket barn. 

Her er en link til foreningen:


Så jeg håper dette fungerer. Når målet er nådd, vil jeg dra til banken, ordne en sjekk og ta den med til hovedkontoret i Oslo og overrekke den til foreningen personlig. Jeg håper dette virkelig fungerer. Jeg vil også legge ut fotobevis, slik at dere alle ser at jeg virkelig gjør det jeg sier. Tro meg, jeg er ikke ute etter og svindle noen. Jeg føler bare for og prøve gjøre noe hyggelig i hennes navn. Til ære for henne.

Link til kampanjen:




Jeg håper mange ønsker og bidra med litt...det er til et veldig godt formål.

Tusen takk for all støtte

Klem fra 
Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3