torsdag 10. november 2016

Mad World Of A Hatter med venner...


Jeg har tre liker-sider på Facebook...En med nesten 1000 medlemmer, pluss de andre to med 50-60 likerklikk...

 Jeg deler sjelden dialog på Mad world of a Hatter-siden...Jeg legger ut Alice in Wonderland-relaterte bilder og uttrykk, men samtidig sprø kunst, fakta og artikler som omfavner det og være litt annerledes...
Jeg har også Skravlekoppen Kafė og Mitt liv som en vandrende tilstand. 
Skravlekoppen deler litteratur, kunst, musikk og håndarbeide og matoppskrifter. Vandrende tilstand deler andre menneskers blogger om helse, tidsskrifter og mine egne blogger...
Her er linkene til dem alle tre...Trykk "liker" og se om du vil trives der...null press, bare tre facebooksider som er litt annerledes...som tar livet som det faller seg :-) fra forskjellige vinkler...

Mad World Of A Hatter

Skravlekoppen Kafė

Mitt Liv som en Vandrende tilstand

Håper dere vil like dere der...

Klem
A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3