tirsdag 15. november 2016

Ukas "quote!"

Jeg er en "sucker for good quotes!" Jeg elsker alle typer sitater...søte, sinna, inspirerende, gode, teite etc.
Jeg skal prøve og gjøre det til en regel og ofte poste sitater som jeg setter pris på...
Og i disse tider, hvor språket på nett endrer seg radikalt- det har blitt styggere og folk mobber hverandre og er ufine over en lav sko- vil jeg dele dette sitatet med dere: 


Vi må starte med oss selv. Hvordan vil du at folk skal adressere deg? Tenk nøye på hva du sier, hvordan du opptrer. Vær den beste versjonen av deg selv og bli husket for din godhet. 

Alle gode forandringer starter i oss selv og spres videre. 

Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg💖

Ha en fin dag

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3