torsdag 28. mai 2015

Mitt første innlegg...

Hei!
De aller fleste kjenner meg gjennom andre blogger som jeg har, hvorpå jeg har slettet et par av dem, fordi det ble litt mange på en gang!
I denne bloggen skal jeg forsøke å samle mine interesseområder---noe som sier meg at det kan bli litt av en utfordring, da jeg i bunn og grunn er som en gullfisk som oppdager "nye" ting for hver runde jeg svømmer i bollen!

Jeg har andre blogger som omhandler livet, sykdom, forskning og til og med en matblogg som jeg dessverre ikke er så flink til å oppdatere. Så derav denne bloggen. Her vil jeg dele det jeg drifter med. Musikk, poesi-både selvskrevne og favoritter fra nett og bøker. Og ja, bøker og bokanmeldelser, filmer, matoppskrifter- strikking...dyrene mine....alt som skulle måtte falle meg inn. Kanskje jeg deler ting dere deler med meg? Kanskje jeg skriver litt om motebildet for oss over 40? 
I alt, ikke så tungt stoff, men rett og slett småtterier som kan få noen der ute til å trekke på smilebåndet?

Jeg blir å prøve meg frem mht design. Er det noe jeg IKKE begriper meg på, så er det koding og design, så denne blir nok typisk 40 åring som bruker de malene som ligger i bloggen fra før! Så inga "fancyschmancy" css eller hva det nå heter!

Har truet med en rosablogg for oss over 40---men vet ikke hvordan det skal gå til, så dere får holde ut med meg!

Så, bær over med meg...det vil komme litt stæsj inn her etterhvert...Skal bruke litt tid på å samle bilder og info om det jeg liker å holde på med...så får vi se da... hvor dette fyker an! takker for titten:) Del meg gjerne etterhvert:)

Klem fra A:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3