torsdag 28. mai 2015

Ha en fin dag...selv om vi nesten drukner her sør:) Slusene til himmelporten er på vidt gap!


Selv om det ikke er morgen, synes jeg dette sitatet fra Ole Paus er så koselig:

"En frokost på kjøkkenet
og kaffen koker.
Du har søvn i øyet
og håret floker.
God Morgen!"

Det er endel fine kaffebilder og dikt på nettet som får meg til å trekke på smilebåndet, selv om jeg ikke er den store kaffedrikkeren. Går mer i te på meg.

Jeg foretrekker Earl Grey eller English breakfast tea...

http://no.wikipedia.org/wiki/Earl_Grey

Men- en kaffe Mocha eller en Chococcino med krem er ikke å forakte. Jeg liker kaffe med sjokoladesmak:)


I dag er det en særdeles regnfull dag, og ikke engang Floyd synes det å være ute- til tross for småfugler i alle ventiler på huset- er noe spennende..."Fugler eller ikke, de får bare bli våte!" 
To fugler i ventilen er tross alt bedre enn ikke noe, synes både han og Lucifer- som for øvrig har flyttet oppå akvariet under den mest aktive ventilen...

Denne bloggen blir nok ikke så spennende i den forstand- ikke ennå...den er mer for min egen del på en måte, men jeg blir ikke lei meg av at dere leser og evt deler:)

Jeg lover, den vil bli mer spennende etterhvert...må bare komme i gang...

Nå skal jeg lage meg en kopp te...

Og kanskje finne en god film...Jeg tar imot forslag med stor takk!

Har dere noen filmanmeldelser eller bokanmeldelser til meg, send dem gjerne til meg på e-post:

ainayp@gmail.com

og merk "Film" eller "Bok"...

Så kommer de kanskje med her i bloggen en dag?

Ha en fin dag videre dere:)

Aina






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker til alle som tar seg tid til å kommentere <3